برگزاری اولین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، اولین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و سایر اعضای گروه در تاریخ دوشنبه 1402.06.27 در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، دکتر فاطمه صرفی، کارشناس برنامه پزشکی خانواده نکاتی درخصوص برنامه سلامت خانواده، معرفی اعضا و اهداف کمیته پایش و ارزشیابی بیان نمودند.
در ادامه دکتر سید سعیدکسائیان، انتظارات دانشگاه از پایش و نظارت بر برنامه پزشکی خانواده را تشریح نموده و تاکید کرد: همه واحدها آمادگی لازم برای شروع برنامه و فعالیتهای اختصاصی مربوط به خود را داشته باشند.
لینک کوتاه خبر :